piątek, 13 listopada 2015

Na początek

Marcel ma pół roku. Ze mną mieszka od 3 miesięcy. Jest biały, ma niebieskie oczka i nie lubi siedzieć na sianku. Marcel jest moim króliczkiem miniaturką - podobno, chociaż sądząc po jego wadze i wieku do miniaturki trochę mu brakuje. A, jeszcze jedno - Marcel jest dziewczynką tylko jakoś tak wyszło że ma męskie imię. I tak sobe w 2 żyjemy - Marcel i ja. A kim jestem ja? Dobre pytanie. W sumie o mnie można powiedzieć niewiele - studiuję i opiekuje się Marcelem. Poza tym czasem zrobię coś kreatywnego. Ogólnie chyba lubimy nasze życie - ja mam dla kogo wstawać rano, on ma kogoś kto go karmi, głaszcze, daje wodę. I mimo tego, że nie budzę się codziennie rano u boku mężczyzny marzeń to cieszę się z tego, co mam. A na resztę jeszcze przyjdzie pora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz